Cześć!

Nazywam się Anna Karcz-Czajkowska i pomagam firmom podejmować decyzje biznesowe w oparciu o badania rynku i insighty konsumenckie. 

Niedawno minęło 10 lat od kiedy związałam się z branżą nowych technologii. 

Współprowadzę agencję badawczą JCD Research i software house JCD.pl – tworzymy aplikacje i serwisy internetowe (chociaż wolę mówić, że zmieniamy świetne pomysły w działające produkty).

Jako psycholożka i badaczka z fundamentem naukowym wierzę w biznes oparty na danych, dowodach i badaniu ludzkich potrzeb. Zamiast wróżyć z fusów, szklanej kuli i widzimisię – stawiam pytania, testuję założenia i weryfikuję hipotezy w oparciu o fakty. 

Studia doktoranckie na UW dały mi warsztat badawczy. Praca w public relations i marketingu nauczyła jak ważne jest poznawanie swoich odbiorców. Przygoda ze startupami pokazała, że testowanie rozwiązań przed wdrożeniem pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy. Zaś ostatnie lata pracy “na swoim” sprawiły, że wszystkie te doświadczenia skupiły się w jednym dążeniu: aby badanie i rozumienie stało się integralnym elementem każdej strategii biznesowej. 

Efektem jest ta przestrzeń: Laboratorium Biznesu. Blog, platforma wymiany inspiracji i pomysłów na to, jak budować jeszcze lepsze – bo oparte o potrzeby klientów – firmy i produkty. 

Zapraszam!